GÜNEBAKAN KÖFTE SUNUMU

Merhabalar .Sizi çok özledim.Biliyorum çok ara oldu ama inşallah artık daha sık güncelleyeceğim blogumu.Nefis bir köfte sunumu.Üstelik çok t...

Merhabalar .Sizi çok özledim.Biliyorum çok ara oldu ama inşallah artık daha sık güncelleyeceğim blogumu.Nefis bir köfte sunumu.Üstelik çok ta kolay.Özellikle küçük çocuklarınız bayılacak.



Malzemeler:

Köftesi için:

*250 gram kıyma
*2 yemek kaşığı sıvıyağ
*1 adet soğan
*Tuz,karabiber

*2 adet büyük patates
*Kızartmak için sıvıyağ

Yapılışı:

1)Öncelikle köfte harcını hazırlıyoruz.Soğanı rendeliyoruz ve diğer köfte malzemeleri ile beraber güzelce yoğuruyoruz.Biraz dinlendirdikten sonra misket köfte şeklinde yuvarlıyoruz.
2)Patatesleri soyduktan sonra yıkayıp çok ince dilimliyoruz ve bol kızgın yağda kızartıyoruz.Düz,büyük bir servis tabağına resimdeki gibi diziyoruz.Ortayı boş bırakıyoruz. köfteleri kızartıp ortadaki boşluğa dolduruyoruz.

                                                                       Afiyet olsun:)
 







Daha Fazla Lezzet

Sunumlar 486424051791156746

Yorum Gönder

  1. Ne kadar şık ve lezzetli görünüyor. eEerine sağlık Arzu'cum....

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Arzu Hnm.dün adımın geçtiği yorumunuzu okumama rağmen tüm gün dışarıda olunca yazamadım.Sanıyorum yanlış anlaşıldım.Yemek tasarımlarınızla orjinalliği sizin de yakalayabildiğinizi ve böylesine nahoş bir konuda nezaket içinde muhatabiyetinizi belirterek hakkınızı teslim etmiştim.Yeşim Hnm da hakeza.Zaten o da nezaket ve görgüsüyle bzizm için Yeşim Abla olmuş birisi. Özür dilenseydi keşke düşüncem vardı evet.Hala da aynı İg hesabınızı takip etmiyorum fakat buradaki postlardan hanımefendi kişiliğiniz aşikardı.Nitekim siz de kendinize yakışanı yapıp özür dilediniz.Kırık bir gönlü ne güzel tamir etmiştiniz.Konu tatlıya bağlandı ve ben gerçekten çok sevindim.İŞ o aşamada kalsaydı da buralara gelmeseydi.Galiba işi incir uyutması yorumu bulandırdı.Yozgat mutfağı yazılmıştı yanına.Mevzuu toparlanmışken bir talihsizlik oldu.Olsa olsa sizi üzen tek menfii yorumum budur.Anlıyorum her ne kadar gönüllerden geçen belki başkada olsa olayın şirazesi kaydı.Benim ig hesabım yok.Dışarıdan bazı hesapları takip ediyorum .Bu sebeple buradan yazıyorum fakat bu nahoş konuyu bir de buraya taşımaya hiç gerek yok.Sizden ricam yorumumu yayınlamayın lütfen.Kul hakkı ve hesap gününe inan insanlarız hepimiz.Tanışmasakta kimsenin hakkına girmek istemem.Kalbinizi kırıp üzülmenize sebep olduysam affola...Huzur dolu günler dilerim İstanbuldan aslı

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item