FIRINDA PÜRELİ GARNİTÜRLÜ KÖFTE

Merhabalar.Bu sefer çok ara verdim .Sizlerden özür diliyorum.Ama şık sunumlu bir tarifle geldim.Umarım beğenirsiniz ve denersiniz. ...

Merhabalar.Bu sefer çok ara verdim .Sizlerden özür diliyorum.Ama şık sunumlu bir tarifle geldim.Umarım beğenirsiniz ve denersiniz.



Malzemeler:

Köftesi için:
*Yarım kilo köftelik kıyma
*1 adet soğan
*3 dilim bayat ekmek içi
*1 adet yumurta
*Tuz,karabiber

Püresi için:
*4 adet patates
*1 yemek kaşığı tereyağı
*Kıvam vermek için biraz süt
*Tuz

*Küçük kutu konserve garnitür

Yapılışı:

1)Köfte malzemeleri ile köfteyi yoğuruyoruz ve yarım saat dinlendiriyoruz.
2)22 ya da 24 cm lik kelepçeli kalıba yağlı kağıt seriyoruz ve köfte harcını elimizle bastırarak yayıyoruz .Kenarlarını hafifçe yükseltiyoruz.200 derecede ısıtılmış fırında pişiriyoruz.
3)Pişen köftenin üzerine garnitürü koyuyoruz.
4)Patatesleri soyup haşlıyoruz..Süzdükten sonra tuz ve tereyağı koyuyoruz.Gerekirse süt ekleyerek kıvamını ayarlıyoruz.Püreyi krema torbasına koyup yemeğin üzerine şekilli olarak sıkıyoruz.Tekrar 200 derecedeki fırında püre hafif kızarana kadar pişiriyoruz.

                                                                        Afiyet olsun:)


Daha Fazla Lezzet

New 8490585316230943397

Yorum Gönder

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item