SUSAMLI TUZLU KURABİYELER

Bu tuzlu kurabiyelere bayılacaksınız.Bir tane alınca,bir tane daha almak istiyorsunuz.Hem evde bulunabilecek malzemelerden yapılıyor hem de ...

Bu tuzlu kurabiyelere bayılacaksınız.Bir tane alınca,bir tane daha almak istiyorsunuz.Hem evde bulunabilecek malzemelerden yapılıyor hem de çok bereketli.Üstelik uzun süre tazeliğini koruyor.Tarif 'Misket Limonu'ndan.Yalnız ben biraz şeklinde değişiklik yaptım ve her tarafını susama buladım.



Malzemeler:

*1 paket oda sıcaklığında yumuşamış margarin (ben Teremyağ kullandım)
*Yarım su bardağı sıvı yağ
*3 tatlı kaşığı toz şeker
*1 tatlı kaşığı tuz
*2 çay kaşığı mahlep
*2 yumurta sarısı
*1 paket kabartma tozu
*Aldığı kadar un

Üzeri için:
*2 yumurta akı
*Bolca susam

Yapılışı:

1)Un hariç diğer malzemeleri güzelce karıştırıyoruz.Unu azar azar ekleyip kulak memesi kıvamında ele yapışmayan bir hamur elde ediyoruz.
2)Hamuru 15-20 dakika dinlendiriyoruz.Hamurdan küçük parçalar koparıp yuvarlıyoruz ve önce yumurta akına batırıp sonra susama buluyoruz.Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine diziyoruz.
3)180 derecede pişiriyoruz.

                                                                  Afiyet olsun:)

Daha Fazla Lezzet

Tuzlu Kurabiyeler 2468946619202341125

Yorum Gönder

  1. Canım ellerıne saglık..sevgılerımı bırakıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Pinarcim. Sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  2. Arzucum şekillerine bayıldım,tam lokmalık olmuş..Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursencim tesekkurler. Cok lezzetli bir tarif. İnsanin yedikce yiyesei geliyor. Sevgilerimle

      Sil
  3. tek lokmalık kurabiyeler çok güzel oluyor içinde mahlep, üzerinde susam nefis olmuştur. Ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler canim. Ben de boyle lokmalik kurabiyeleri cok seviyorum. Sevgilerimle

      Sil
  4. Merhabalar,
    Ellerine emeğine sağlık canım. Nefis görünüyor kurabiyeler...Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  5. Tesekkurler guzel arkadasim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item