KIZARTMA

Merhabalar...Bir haftadır tatilde olduğum için bloğumu güncelleyemedim.Aslında bugün bir tarif değil sunum yayınlamak istiyorum.Kızartma yaz...

Merhabalar...Bir haftadır tatilde olduğum için bloğumu güncelleyemedim.Aslında bugün bir tarif değil sunum yayınlamak istiyorum.Kızartma yaz aylarının vazgeçilmez yemeği.Ayrıca her evde yapıldığı için tarife de gerek yok aslında.Tchibo dan aldığım bir alet yardımıyla patates,kabak ve patlıcandan güller yapıp bol yağda kızarttım.


Domatesleri rendeledim.Biraz sıvı yağ, tuz ve sarımsak rendesi ilave edip suyunu çekene kadar pişirdim.Servis tabağına sosu yayıp üzerine kızarttığım sebzeleri buket şeklinde yerleştirdim.

                                                                            Afiyet olsun:)


Daha Fazla Lezzet

New 2460703981831016390

Yorum Gönder

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item