FINDIK PARE

Nefis bir kurabiye.Yemelere doyamıyacaksınız.Evet iddia ediyorum sürekli yapmak isteyeceksiniz.Lafı fazla uzatmadan hemen tarife geçmek isti...

Nefis bir kurabiye.Yemelere doyamıyacaksınız.Evet iddia ediyorum sürekli yapmak isteyeceksiniz.Lafı fazla uzatmadan hemen tarife geçmek istiyorum.




Malzemeler:

*125 gram oda ısısında tereyağı
*1 çay bardağı sıvı yağ
*Yarım su bardağı pudra şekeri
*Yarım su bardağı toz şeker
*1 çorba kaşığı dolusu fındık ezmesi
*1 çay bardağı badem tozu
*1 çorba kaşığı hindistan cevizi
*1 paket vanilya
*Aldığı kadar un

Üzeri için:
*Nutella

Yapılışı:

1)Kurabiye hamurunu yoğuruyoruz.Ele yapışmayan kulak memesi kıvamında bir hamur olacak.Buzdolabında yarım saat kadar dinlendiriyoruz.
2)Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıyoruz ve yuvarlıyoruz.Ortasını baş parmağımızla bastırarak küçük bir çukur açıyoruz.170 derecedeki fırında pişiriyoruz.
3)Kurabiyeler soğuyunca çay kaşığı yardımı ile ya da krema pompası ile boşluklara nutella dolduruyoruz.

                                                                         Afiyet olsun:)





Daha Fazla Lezzet

Tatlı Kurabiyeler 8459625532528850104

Yorum Gönder

  1. fındık ezmesi markasini verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben Bim den almıştım. Marka önemli değil

      Sil
  2. ARZUCUM NEFİS GÖRÜNÜYOR,ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  3. Arzucum merhabalar arkadaşım.
    Uzun zamandır görüşemeiştik. Sayfana geldiğimde senin gibi cıvıl cıvıl, canlı bir Süslü Mutfakla karşılaştım.
    Yeni görünümün çok güzel olmuş, hayırlı ve bol tarifli olsun.
    Kurabiyelerin de bir lokmalık, çok şirinler. Bu vakitte diyeti bozduracaksın ama...olmadı şimdi...
    Sevgiler cnm :))

    YanıtlaSil
  4. Arzu Hanım merhaba
    Kurabiyeler nefis görünüyor diyerek hemen tarifi yapmaya koyuldum, çok güzel tadı nefis olmuş fakat tarifi birebir uygulamama rağmen pişerken hepsi yayıldı ve sonrasında sertleşerek bisküvi gibi kıtır kıtır oldular. bir arkadaşım yaptı ve onun kurabiyelerinde de durum benimkiyle aynı. bir püf noktası olmalı diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bir püf noktası yokye yayıldıysa unu az gelmiş demektir..Hamura parmaklarını geçirdiğiniz zaman yapışmıyorsa olmuştur

      Sil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item