MİLFÖYLÜ ET SOTE

Et sote bizim evde çok sevilir.Sık sık yaparım.Bu günkü tarifim şık sunumuyla gözlerinize de hitap edecek.et soteyi normal olarak pişirdikte...

Et sote bizim evde çok sevilir.Sık sık yaparım.Bu günkü tarifim şık sunumuyla gözlerinize de hitap edecek.et soteyi normal olarak pişirdikten sonra fırın kabına boşaltıp milföyle tamamen kapatıyoruz hepsi bu.



Malzemeler:

*Yarım kilo sotelik et
*1 adet soğan
*1 yemek kaşığı tereyağ ya da margarin
*1 yemek kaşığı domates salçası
*Tuz,karabiber

Üzeri için:

*Yeteri kadar milföy
*1 adet yumurta sarısı (ben sürmedim)

Yapılışı:

1)Etleri tencereye alıp suyunu salıp çekene kadar pişiriyoruz.Soğanı yemeklik doğruyoruz ve yağı da ilave edip kavuruyoruz.Salçayı koyup kokusu çıkana kadar kavuruyoruz.Yeteri kadar sıcak su ilave ediyoruz.Tuz ve karabiberi ekliyoruz ve etler yumuşayıncaya kadar pişiriyoruz.
2)Et pişince fırın kabına boşaltıyoruz.Üzerini milföyle kapatıyoruz.Ben şekilli kalıplarla kestim ve öyle dizdim.Üzerine yumurta sarısı sürüp 180 derecede fırında milföyler kızarana kadar pişiriyoruz.

                                                                       Afiyet olsun:)




Daha Fazla Lezzet

New 5253084258050807500

Yorum Gönder

  1. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve yeni yazılarınız için takibe aldım :) Bana da beklerim :)

    https://ataleofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. www.mutbex.com. Öztiryakiler Endüstriyel Mutfak Ana Bayisi

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item