SÜSLÜ SUNUMLAR-2

Daha önceki bir yayınımda sizlere süslü sunumlarımdan örnekler vermiştim.Değişik sitelerde gördüğüm ve kendi yorumlarımı da katarak hazırlad...

Daha önceki bir yayınımda sizlere süslü sunumlarımdan örnekler vermiştim.Değişik sitelerde gördüğüm ve kendi yorumlarımı da katarak hazırladığım sunumlara ilave yapmak istedim.


Çeçil peynirlerini sepet şeklinde dizdim.Sapıyla sepetin gövdesi arasındaki boşluğa siyah üzüm yerleştirdim.Siyah ve yeşil zeytin dilimleriyle arıyı yaptım.Yuvarlak bir salatalık dlimini ortadan ikiye keserek arının kanatlarını oluşturdum.



Salatalığı yıkayıp kabuğunu soymadan halka şeklinde doğradım.Çekirdekli kısmını bıçak yardımı ile boşalttım.Havuçtan serçe parmaktan ince şeritler kestim.Salam diliminin içine havuç koyarak rulo şeklinde sardım ve salatalık dilimlerinin içine yerleştirdim.


Yumurtaları boydan ikiye kestim.Sivri ucundan yanyana iki küçük üçgen çıkardım.Servis tabağına ters çevirerek dizdim.Laleleri başlarını oluşturdum.Maydanozla da saplarını yaptım.Köy bibelerini sapına yakın kısımdan üç santim kadar kestim.Kestiğim yerden küçük üçgenler kestim.Biberlerin tohumlarını temizledim.Pastırma dilimlerini rulo yaparak biberden yaptığım çiçek yataklarına yerleştirerek pastırmadan gülleri oluşturdum,
                                                                                               Afiyet olsun:)
                                                                                           



Daha Fazla Lezzet

Sunumlar 1557628315704510853

Yorum Gönder

  1. Canım arkadaşım bayıldım, bayıldım.. Hele o arıya bittim. Ne kadar hoş olmuş. Hele biberler, gerçekten emek isteyen sunmalar olmuş, ellerine sağlık canım. Yayınlarını merakla bekliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler arkadasim yorumunu sabirsizlikla bekliyordum. Biliyorsun senden onay almayinca olmuyor. Ama resimleri pek begenmeyeceksin. Bunlari blogumu acmadan once cekmistim. Bi dahaki resimler daha guzel olacak insallah. Sevgiler arkadasim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Zerrin sayfasından buraya ışınlandım :) İyi ki de gelmişim, ne güzel sunumlarınız var, her şey çok güzel ellerinize sağlık. Bloglovinde takibe aldım sizi, bana da beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Ne guzel bir yorum. Cok cok tesekkurler. Ben de geleceim. Sevgiler...

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item