ŞEKER HAMURLU CUPCAKELER

Misafirlerime muffin yapmıştım.Muffinleri daha şık sunmak isteyince şeker hamuruyla süslemeye karar verdim.Ortaya bu cupcake ler çık...




Misafirlerime muffin yapmıştım.Muffinleri daha şık sunmak isteyince şeker hamuruyla süslemeye karar verdim.Ortaya bu cupcake ler çıktı.Sizlerle paylaşmak istedim.





Aşağıda vereceğim malzemelerle 16 adet cupcake çıktı.

Malzemeler:
*2 yumurta
*1 su bardağı toz şeker
*Yarım su bardağı sıvı yağ
*Yarım su bardağı süt
*2 su bardağı un
*Yarım paket kabartma tozu
*Yarım paket vanilya
*Cupcake kağıdı
*İstediğiniz renkte şeker hamurları
*Bal(şeker hamurunu keke yapıştırmak için)

Yapılışı:
1)Yumurtayla şekeri çırpıyoruz
2)Sırasıyla sıvı yağı ve sütü ekleyip tekrar çırpıyoruz
3)Un,kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip çırptıktan sonra kek kağıtlarına kabarma payı bırakarak paylaştırıyoruz
4)175 derecedeki fırında pişiriyoruz
5)Keklerimizi beş altı saat dinlendiriyoruz.Aksi halde süsleyince şeker hamuru çatlayabilir.
6)Yuvarlak kalıpla kestiğimiz şeker hamurunu kekimize bal sürerek yapıştırıyoruz
7)Daha sonra yapacağınız küçük süslemeleri su sürerek yapıştırabilirsiniz(daha kolay yapışıyor)

                                                                                      Afiyet olsun :)
                                                                         

                                                                                   

Daha Fazla Lezzet

Pastalar 1757148475183578819

Yorum Gönder

  1. Arzu'cuğum muffinler bahar gibi olmuşlar. Ellerine sağlık.. Hemde pratik, bir yere giderken, hediye olarak da çok şık olur. Çok Zevklisin arkadaşım tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkurler arkadasim. Gercekten yapmasi cok zevkli. Yalniz ben keklere dolgu malzemesi koymadim. Cunku seker hamuru tatli ve de keke bal surerek yapistirdigim icin kekin sade olmasini tercih ettim. Sevgiler arkadasim.

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item