KAHVALTI TABAĞI VE KALP SOSİS İÇİNDE YUMURTA

Tek başıma olduğumda,günün en önemli öğünü olmasına rağmen,ne yazık ki kahvaltıyı geçiştiriyorum.Bu gün kendimi şımartmak istedim ve bir kah...

Tek başıma olduğumda,günün en önemli öğünü olmasına rağmen,ne yazık ki kahvaltıyı geçiştiriyorum.Bu gün kendimi şımartmak istedim ve bir kahvaltı tabağı hazırladım.Tabağımda çeşitli sitelerde gördüğüm,kendi yorumlarımı da katarak hazırladığım sunumlar vardı.Değişiklik arayanlara fikir verebilir diye de paylaşmak istedim.



Gül şeklinde katladığım peçetenin içine ,daha sonra paylaşacağım bir yemek için yaptığım tırnak pideleri koydum.


Üzülerek söylüyorum ki ben, peynir yiyemiyorum ama sizler için çeçil peynirinden bir sunum hazırladım.


Salatalıktan araba yaptım.Kapya biberi sapının üzerinden 3 santimden kestim ve zeytinleri bunun içine koydum.


Domatesi sepet şeklinde keserek içine maydanoz yerleştirdim.


Tabağımda tereyağı ve Bengi teyzenin yaptığı vişne reçeli vardı.

Ve kalp sosis içinde yumurta:


Hazırlanışı:

Yukarıdaki şekildeki gibi sosisimizi kesiyoruz.İki ucunu aksi yönde birleştirip bir kürdan batırıyoruz.Ne yazık ki bu aşamada çekmeyi unutmuşum.Ama bitmiş haldeki resminden anlaşılacağını umuyorum.Kalp şekline getirdiğimiz sosisi tavada biraz pişirdikten sonra,kalbin içine bir parça tereyağı koyup eritiyoruz.Sonra bir kaseye yumurta kırıp tuzunu da ilave ettikten sonra kalbin içine boşaltıyoruz ve pişiriyoruz.(İsteyenler yumurtayı direk içine kırarak göz yumurta da yapabilirler)

                                                                                  Afiyet olsun:)






Daha Fazla Lezzet

Sunumlar 3764783203819873698

Yorum Gönder

  1. Elinize saglik olsun.. Cook guzel fikirler bunlar..
    Bayildim kalbe :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Hazirlarken de cok keyifli. Sevgiler.

      Sil
  2. Arzu'cuğum yine fevkaladenin fevkinde sunumlarını paylaşmışsın bizimle.... Hepsi birbirinden güzel. Ama en çok salatalıktan arabaya bayıldım... Ellerine, emeğine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item