SAKSI CUPCAKE

Bir önceki yayınımda çam ağacı kekleri paylaşmıştım.O kekin hamurundan azıcık artınca bir muffin pişirmiştim.Bu gün onu saksı şeklinde süsle...

Bir önceki yayınımda çam ağacı kekleri paylaşmıştım.O kekin hamurundan azıcık artınca bir muffin pişirmiştim.Bu gün onu saksı şeklinde süsledim.Kullandığım renkler yılbaşı renkleri olduğu için belki yılbaşı sofralarına fikir verir diye düşündüm. Bir tanecik saksı cupcake imi paylaştım.






Malzemeler:

*Yeşil,kırmızı ve beyaz renkte şeker hamuru
*İstediğiniz sayda muffin(arzu ettiğiniz bir kek hamurundan yapabilirsiniz)
*Biraz çikolata sos
*Şeker hamurunu yapıştırmak için biraz bal

Yapılışı:

1)Muffinleri hazırlayıp iyice soğumalarını bekliyoruz.


2)Beyaz şeker hamurunu merdane ile açıyoruz ve üst tarafı biraz daha büyük dikdörtgen bir parça kesiyoruz.Muffin in yan tarafına biraz bal sürerek ,muffin i bu parça ile kaplıyoruz.Beyaz hamurdan ince uzun şerit şeklinde bir parça kesip saksının üst kısmına biraz su sürerek yapıştırıyoruz.


3)Muffin in üst kısmına biraz çikolata sos sürüyoruz.


4)Kırmızı şeker hamurundan çiçekleri hazırlıyoruz. Yeşil şeker hamurundan da yaprakları yapıyoruz.


5)Çiçekleri ve yaprakları minik saksımıza yerleştiriyoruz.

                                                                                    Afiyet olsun:)


Daha Fazla Lezzet

Pastalar 423713827981566799

Yorum Gönder

  1. Arzucum bayıldım,rüya gibi olmuş..Ellerine sağlık,canım..👍👏😍😘

    YanıtlaSil
  2. Arzucuğum, her süslü ve farklı bir şeyde Ufuk'a bir kez daha teşekkür ediyorum seni bizlerle tanıştırdığı için.
    Çok çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler İsil hanim. Kucak dolusu sevgiler

      Sil
  3. Süpersin Arzu'cuğım ne diyeyim. O minik güllerle, yapraklarla ne çok uğraşmışsındır. Çok ama çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim arkadasim. Begendigine sevindim. Sevgiler

      Sil
  4. cok hos olmus...dusunmeniz yeter:)

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyor mutlaka çok lezzetlidir de.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim. Gercekten lezzetleri de guzeldi. Sevgiler

      Sil
  6. 👌👏👍Canım harika olmuş ellerine sağlık.Dilara Deveci

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item