KFC BİSCUİT

KFC 'nin mis, gibi çıtır tavukların yanında verdiği,ekmekle poğaça arası lezzette meşhur ekmeği.Bayılıyorum bunun tadına.Bazen sırf bu e...

KFC 'nin mis, gibi çıtır tavukların yanında verdiği,ekmekle poğaça arası lezzette meşhur ekmeği.Bayılıyorum bunun tadına.Bazen sırf bu ekmeği alıyorum.Sıcak sıcak yemesi müthiş keyif benim için.Geçen gün ,takip ettiğim bloglardan 'Misss Gibi'de görünce heme denedim ve gerçekten çok beğendim.Hazırlaması kolay olan bu ekmeği kahvaltılarında,et yemeklerinin yanında yapıp afiyetle yiyebilirsiniz.Eminim,benim gibi sizler de çok beğeneceksiniz.Tarif için 'Misss Gibi'ye teşekkürler.



Malzemeler:

*2 su bardağından biraz fazla un
*Yarım su bardağı mısır unu
*100 gram tereyağı
*1 çorba kaşığı şeker
*1 paket kabartma tozu
*1 çay kaşığı karbonat
*1 tatlı kaşığı tuz
*1 su bardağı sulu yoğurt
*1 tatlı kaşığı sirke

Yapılışı:

1)Oda sıcaklığındaki tereyağının içine un,tuz,şeker,kabartma tozu,karbonat ve sirkeyi ekliyoruz.Elimizle ovuşturarak yağı una yediriyoruz.Sulu yoğurdu ekleyip kulak memesi yumuşaklığında bir hamur hazırlıyoruz.
2)Tezgaha un serpiyoruz.Hamuru elimizle ya da merdane ile 1 cm kalınlığında açıyoruz.Bir bardağın ağız kısmıyla ya da herhangi bir bisküvi kalıbıyla kesiyoruz.Tüm hamura aynı işlemi uyguluyoruz.Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine yerleştiriyoruz.


3)Üzerlerine sıvı yağ sürüp önceden ısıtılmış fırında 180 derecede, pembeleşene kadar pişiriyoruz.

                                                                             Afiyet olsun:)



Daha Fazla Lezzet

Poğaçalar 6743331832916050223

Yorum Gönder

  1. Hem de mayasız.... Mayalı tarifleri oldum olası beceremiyorum. Valla kahvaltılar için gerçekten harika olur. Önce Miss Gibi Zerrin'e tarif için teşekkürler, sonra güzel sunum için sana teşekkürler ve ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim. Sen beceremiyeceksin ha. Ama bu tarif gercekten guzel oldu. Tavsiye ederim. Sevgiler

      Sil
  2. Süperler,ellerine saglik Arzucumm..opüyorumm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler arkadasim. Kucak dolusu opucukler

      Sil
  3. Canim Arzucum sonunda basardim..bu kac inci denemem bilmiyorum..o kadar guzel seller yaptinki sayfalarca yazasim var...ellerine saglik..superrrrrrsin...Optum seni cok ozledim..yeni yilda aradim ama yoktunuz .iyi seneler canim..saglikla mutlulukla ..Optum nesrin

    YanıtlaSil
  4. Canim benim yorumunu gorunce cok mutlu oldum. Ben de seni cok ozledim bitanem.Seni cok seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. ARZU ABLA EN İYİ YEMEK YAPAN TÜRK KADINI SEÇİLMELİSİN ECE

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item