ASLI HÜNEL'LE MUTFAK KEYFİ PROGRAMI VE HAVUÇ ŞEKLİNDE PATATES KAVURMASI

Aslında program yayınlanalı neredeyse 10 gün oluyor ama ben ancak vakit bulup yazabiliyorum.Çekim yapalı iki ayı geçti ama program tatile gi...

Aslında program yayınlanalı neredeyse 10 gün oluyor ama ben ancak vakit bulup yazabiliyorum.Çekim yapalı iki ayı geçti ama program tatile girdiğinden yeni yayınlandı.Ömrüm boyunca unutamayacağım çok güzel bir hatıra oldu benim için.Arkadaşlarımdan,izleyenlerden çok güzel yorumlar aldım.Aslı Hünel ve ekibine buradan da teşekkürlerimi yolluyorum.


Programda dört çeşit yaptık.Ama daha önce hazırlayıp masada sunduğumuz lezzetler de vardı.Bunlardan bir tanesi de havuç şekli verdiğim patates kavurmasıydı.



Malzemeler:

*3-4 adet patates
*1 adet soğan
*1 yemek kaşığı salça
*7-8 yemek kaşığı sıvı yağ
*Tuz,karabiber
*Süslemek için maydanoz yaprakları

Yapılışı:

1)Patatesleri haşlayıp eziyoruz.
2)Soğanı yemeklik doğrayıp sıvı yağda kavuruyoruz.Salçayı ekleyip kavurmaya devam ediyoruz.
3)Patatesi ekliyoruz.Tuz ve karabiberle tatlandırıp iyice karıştırıyoruz.
4)Soğuyunca havuç şekli verip maydanoz yapraklarıyla süslüyoruz.

                                                                    Afiyet olsun:)




Daha Fazla Lezzet

Sunumlar 6646808082868596420

Yorum Gönder

  1. Sİzi izledim çok güzel bir programdı. Zaten ben sizi uzun süredir sitenizden takip ediyordum .Selamlar ÇİÇEK

    YanıtlaSil
  2. Benim gibi programı seyredemeyenler için tariflerinizin linklerini ekler misiniz.

    YanıtlaSil
  3. Asli o tirnaklarini kes lutfen..ya da yemeklere mudahale etmeee.mutfak kadini tirnak uzatamaz,cila suremez ve basi acik dolasamaz mutfakta..midemizi bulandirma.

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item