PANCAKE

PANCAKE Sizlere kızımın ve eşimin çok sevdiği pancake tarifi vermek istiyorum. Kahvaltı sofralarında da mutlaka yapıyorum. Övgüler al...

PANCAKE

Sizlere kızımın ve eşimin çok sevdiği pancake tarifi vermek istiyorum. Kahvaltı sofralarında da mutlaka yapıyorum. Övgüler alıyorum. 

Malzemeler:
*1 yumurta
*4 çorba kaşığı toz şeker
*Yarım çay bardağı sıvı yağ
*Yarım çay bardağı süt
*1 su bardağı un
*Yarım paket kabartma tozu
Not: Bu ölçülerle 5-6 adet pancake çıkıyor.

Yapılışı:
1)Şekerle yumurtayı çırpıyoruz.
2)Sonra diğer malzemeleri katıp karıştırıyoruz.
3)Tavayı ocağa alıyoruz. 
4)Hamurdan bir kepçe tavaya döküyoruz.(büyüklüğünü ne kadar istiyorsanız koyacağınız miktarı siz belirleyin)
5)Üzeri göz göz olup tavadan ayrılmaya başlayınca ters çevirip tersini de pişiriyoruz.
6)Reçel, nutella, şekerleme (yada arzu ettiğiniz herhangi bir şey) ile servis yapıyoruz.

                                                                                                Afiyet Olsun:)


Daha Fazla Lezzet

New 1843909368431162867

Yorum Gönder

  1. Arzu'cuğum pancake bizde de çok seviliyor. Senin tarifinle de deneyeceğim. Ayrıca sunumda yer alan şekerleme ve reçellere ( reçel değil mi? ) bayıldım. Silindir şeklinde olanlar kabak reçeli mi acaba? Bir aralar bende Eminönü Hafız Mustafa'dan alıyordum ama Adliye oradan taşınınca Eminönü'ne de gitmez oldum. Sen nereden aldın sorabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  2. Canim arkadasim senin yorumlarin beni oyle motive ediyor ki . Gercekten cok tesekkur ediyorum. Sunumdakilere gelince hepsi sekerleme.Tahmin ettigin gibi Hafiz Mustafa'dan.İnsallah denediginde de begenirsin:))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Yeni keşfettim ben de.
    Çok beğendim herşey harika, ellerinize sağlık,
    İzlemeye aldım :) Bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Yorumunuz ve iyi dilekleriniz icin cok tesekkur ederim.Bende gelecegim ve izlemeye alacagim :))

    YanıtlaSil
  5. Bu tarife şeker yerine tuz atsak olmaz mı.

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item