NESCAFE SUNUMU VE NUTELLALI KURABİYE

Tırtıl kurabiyeyi bir çok blogda görmüşsünüzdür.Ben arasına nutella sürüp bu şekilde servisini yapıyorum.Sizlerle paylaşmak istedim,ne...




Tırtıl kurabiyeyi bir çok blogda görmüşsünüzdür.Ben arasına nutella sürüp bu şekilde servisini yapıyorum.Sizlerle paylaşmak istedim,nescafe ile beraber sunumunu yaptım.Şekilli kalıpla bir tane kurabiye yapıp onuda fincanın kenarına astım.

Malzemeler:
*1 büyük paket margarin yada tereyağı (oda sıcaklığında)
*1 çay bardağı pudra şekeri
*1 yumurta
*1 paket kabartma tozu
*Aldığı kadar un (hamurumuz kulak memesi yumuşaklığında olmalı)
*Nutella
*Ceviz,fındık yada istediğiniz herhangi bir süs malzemesi

Yapılışı:
1)Margarin,pudra şekeri,yumurta,kabartma tozu ve unu karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapıyoruz.
2)Tırtıl kurabiye kalıbıyla şekil veriyoruzç
3)175 derecede fırında pişiriyoruz.(Hafif pembeleşince fırından alıyoruz)
4)Soğuyunca iki kurabiye arasına nutella sürüp birbirine yapıştırıyoruz.
5)Uçlarına tekrar nutella sürüp istediğimiz malzemeye buluyoruz.
                           
                                                                                                     Afiyet Olsun:)


Daha Fazla Lezzet

Tatlı Kurabiyeler 5515798866818972759

Yorum Gönder

  1. Arzu'cuğum yine harika bir sunum yayınlamışsın. Tüm detaylara bayıldım. Tırtıl kurabiyeyi bu şekilde yapmak hiç aklıma gelmemişti. Eminim nutella araya girince bir şaheser olmuştur. ellerine sağlık, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim sen de yine harika bir yorum yapmissin.Cok tesekkurler.Nostalji gunumuzde gorusmek uzere:))

      Sil
  2. Çok çok teşekkür ederim.Beni çok mutlu ettiniz.Blogum çok yeni kendime güvenim geldi.Sizi mahçup etmeyeceğim:))) Sevgiler

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item