LİONS YEMEK YARIŞMASI VE PATATES ÇANAĞINDA SALÇALI BİFTEK

Bu gün sizlerle hem güzel bir yemek hem de beni çok mutlu eden bir olayı paylaşacağım.Önce yemeğimin resimlerini yayınlayayım sonra da olayd...

Bu gün sizlerle hem güzel bir yemek hem de beni çok mutlu eden bir olayı paylaşacağım.Önce yemeğimin resimlerini yayınlayayım sonra da olaydan bahsedeyim.



Geçen pazar günü görümcemin isteği üzerine Uluslararası Lions Dernekleri 118-E Yönetim çevresinin düzenlediği yemek yarışmasına katıldım.Çok güzel bir organizasyondu.Birbirinden güzel yemekler yarıştı.Ben de bu yarışmaya üç tarifimle katıldım.Daha önce bloğumda yayınladığım Ispanaklı Rulo,Çiçek Poğaça ve Elma Güllü Turta katıldığım tariflerimdi.Jüride de Elif Korkmazel,Serkan Bozkurt gibi birbirinden değerli isimler vardı.Bu güzel organizasyonda Ispanaklı Rulo 1.liğe,Çiçek Poğaça da 2. liğe layık görüldü ve 2 madalya ile eve döndüm.Bir kaç resmi de burada paylaşmak istedim.





Şimdi bu günkü tarifimize geçelim.

Salçalı Biftek için:

*Yarım kilo biftek
*30 gram teremyağ
*1 adet küçük boy kuru soğan
*1 çorba kaşığı domates salçası
*Tuz,karabiber

Patates Çanakları için:
*4 adet orta boy patates
*2 yemek kaşığı sıvı yağ
*2 yemek kaşığı dolusu un
*Tuz,karabiber

Yapılışı:

1)Önce bifteği pişiriyoruz.Biftek dilimlerini ince şeritler halinde kesiyoruz.Etleri tencereye alıp suyunu salıp tekrar çekene kadar pişiriyoruz.Yemeklik doğradığımız soğanı ve yağı ilave ediyoruz.Soğanlar kavrulana kadar karıştırıyoruz.Salçayı ekleyip kavurduktan sonra sıcak su koyuyoruz.Tuz ve karabiberi ilave ettikten sonra etler iyice yumuşayıncaya kadar pişiriyoruz.
2)Patates çanakları için ,patatesleri soyup yıkıyoruz ve rendeliyoruz.Rende patateslerin iyice suyunu sıktıktan sonra un ve sıvı yağı ilave ediyoruz.Tuz ve karabiberi de ekledikten sonra güzelce karıştırıyoruz.Tereyağı ile yağladığımız muffin kalıplarına tabak şeklinde,bastırarak yerleştiriyoruz.200 dereceli fırında kızarana kadar pişiriyoruz.
3)Patates çanaklarını kalıptan çıkarıp içlerine et koyarak servis yapıyoruz.

                                                                           Afiyet olsun:)



Daha Fazla Lezzet

New 6792865387587262636

Yorum Gönder

  1. tebrik ederim Arzucum eline emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Sampiyon arkadasim tebriklerrrrrrr....o kadar mutlu oldum ki..anlatamam...inanilmaz sin....keske orada olup paylasabilseydim..bravooooo..her zaman seninleyim..bu tarif de super..fotograflarda cok begendim seni..saclar in cok guzel olmus...ozlem le opuyorum....Nesrin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim arkadasim cok tesekkur ederim. Hep destegini hissediyorum. Bir an once gel sana canin ne isterse onu yapayim. Cok ozledim arkadasim. Sevgilerimle

      Sil
  3. Arzucum seni tebrik ediyorum.
    Yaptıkların hem lezzetli hem de göze hitap ediyor ve süslü...
    Herşey gönlünce olsun, sevgiler Pırıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur edrim bu icten ve guzel yorumun icin Pirilcim. Sevgilerimle

      Sil
  4. Tebrik ederim öncelikle:)Ellerinize sağlık nefis bir yemek olmuş..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. valla çok tebrikler bu gidişle siz artık türkiyenin en başarılı aşçısı arzu hanım olarak seçilme şansınız çok var Arzu ablacğım sizin hemen süslü kafe diye bir yer açmanız lazım hemen !! ilk müşteriniz ben olmak istiyorum benden önce kimse gelmesin !!

    YanıtlaSil
  6. arzu abla çok başarılısın yani türkiyenin en başarılı aşçısı arzu hanım çok yakıştı ve olması imkansız deil . bence sizin bir süslü kafe açmanız lazım ama ilk müşteri ben olmalıyım ve sizin yemeklerinizi ilk ben tatmalıyım. ♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item