YALANCI KREM KARAMEL

Karamel tadını çok sevdiğim halde,yumurta kokusu yüzünden krem karameli yiyemem.Benim gibi fazla yumurta kokusunu sevmeyenler için bu tarif ...

Karamel tadını çok sevdiğim halde,yumurta kokusu yüzünden krem karameli yiyemem.Benim gibi fazla yumurta kokusunu sevmeyenler için bu tarif birebir.Üstelik de çok pratik ve lezzetli.




Malzemeler:

*1 kilo süt
*1 adet yumurta
*2 çorba kaşığı un
*2 çorba kaşığı mısır nişastası
*9 çorba kaşığı toz şeker
*1 paket vanilya
*1 çorba kaşığı tereyağ

Karameli için:
*1 kepçe toz şeker

Yapılışı:

1)Vanilya ve tereyağ hariç diğer malzemeleri bir tencereye koyup,sürekli karıştırarak muhallebi pişiriyoruz.
2)Muhallebiyi ocaktan alıp vanilya ve tereyağını ilave ediyoruz.El blendırı ile pürüzsüz hale getiriyoruz.
3)Karamel için şekeri küçük bir tencereye alıp,hiç karıştırmadan arada sırada tencereyi sallayarak altın rengi alana kadar eritiyoruz.
4)Karameli kaselerin dibine paylaştırıyoruz.Karamelin üzerine de muhallebiyi paylaştırıyoruz.
5)Buzdolabında iyice soğuyan tatlıları (muhallebiyi hafifçe kenarlardan ayırarak) servis tabağına ters çeviriyoruz.
                                                                          Afiyet olsun:)




Daha Fazla Lezzet

Tatlılar 248006614898870983

Yorum Gönder

  1. Arzucum ellerine sağlık.Şık ve süslü sunum süper!!!
    Yine harikalar yaratmışsın.
    Yıllar önce bu tarifi yapar çocuklarım da çok severdi.
    Bana nostalji yaşattın; teşekkürler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumlarinla bana guc veriyorsun guzel yurekli arkadasim. Sevgilerimle

      Sil
  2. Ben yedim, hem de kocaman bir tanenin tamamını.... çok güzeldi...

    YanıtlaSil
  3. Canim arkadasim afiyet seker olsun. Gene yaparim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item