PORTAKAL GÖRÜNÜMLÜ BEZE

Bu sıralar bloğumu çok sık güncelleyemiyorum.Bu akşam da vaktim varken bu şirin bezelerimi paylaşmak istedim.Bezeyi çok seviyorum ve bazen k...

Bu sıralar bloğumu çok sık güncelleyemiyorum.Bu akşam da vaktim varken bu şirin bezelerimi paylaşmak istedim.Bezeyi çok seviyorum ve bazen kullanılmayan yumurta aklarını değerlendirmek için de iyi bir fırsat oluyor.




Ben bezeyi,mutfak tartısı ile malzemeleri ölçerek hazırlıyorum.Kullandığım yumurta akının iki kadar pudra şekeri ve bir fiske tuz ile yapıyorum.Bu yüzden ölçüleri gram olarak vereceğim.

Malzemeler:

*50 gram yumurta akı (oda sıcaklığında)
*100 gram pudra şekeri
*Bir fiske tuz
*İstediğimiz turuncuyu elde edene kadar turuncu gıda boyası
*Çok az file çam fıstık
*Üzerindeki çizgi ve noktaları yapmak için turuncu gıda kalemi
*Bezeleri yapıştırmak için nutella

Yapılışı:

1)Yumurta aklarına şekerin yarısını ve bir fiske tuzu ekleyerek çırpmaya başlıyoruz.Şekerin geri kalanını da ekleyerek yumurta akları kar haline gelene kadar çırpıyoruz.Kabı ters çevirdiğimizde dökülmeyecek kıvamda olmalı.
2)Gıda boyasını da ekleyip hafif çırptıktan sonra düz uç taktığımız kreme torbasına dolduruyoruz ve yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine aralıklarla sıkıyoruz.Yarısının ortalarına birer file çam fıstık batırıyoruz.
3)120 derecede fırında sertleşene kadar pişiriyoruz.Soğuyunca bir fıstık batırdığımız bir de batırmadığımız parçayı biraz nutella ile yapıştırıyoruz.Gıda kalaemi ile nokta ve çizgileri oluşturuyoruz.

                                                                          Afiyet olsun:)












































































































Daha Fazla Lezzet

Tatlı Kurabiyeler 580246179873727089

Yorum Gönder

  1. Her zaman ki gibi çok güzel olmuşlar, Arzu'cum ellerine sağlık. Uygun bir zamanda bende deneyeceğim...

    YanıtlaSil

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item